Het zelfklevende GEURLABEL geeft u de mogelijkheid om aan geurmarketing te doen. Uw specifieke geur kan ontdekt worden door eens over het label te wrijven, uw smaakje kan eenvoudig geïdentificeerd worden door de geur van uw hoofdingrediënt. Do not underestimate the power of imagination, geurmarketing is helemaal hip.
VOORDELEN VAN GEURLABEL
VOOR DE CONSUMENT
– Laat een geur of parfum los van een klein oppervlak met de kras van de vinger
– Origineel, aantrekkelijk label
VOOR PRODUCTFABRIKANTEN
– Marketingvoordeel
– Sterke personalisatie van een product
VOOR VERPAKKERS
– Geautomatiseerde toepassing
MATERIALEN
– Transparante glans op het hele label
– Vereist dat de etherische olie van het product wordt ingekapseld
– Vellumpapier is nodig voor het aanbrengen van de maximale hoeveelheid ingekapseld product
TOEPASSINGEN
– Label voor gebruik op cosmetica (parfums), in olfactorische marketing, op de voorkant van een label of in boeken, …