Now New Next B.V.

Product delen:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

Beschrijving

DEFINE
Plus eigenaar Serdar Tolenaar merkte bij consumenten een behoefte aan verse en kwalitatieve maaltijden. Daarom startte hij tijdens de Corona lockdown met het koken en verkopen van maaltijden in zijn winkel. Het bleek een groot succes en er kwam vraag vanuit andere supermarkten om de maaltijden ook te verkopen. Hij heeft samen met een team een plan gemaakt hoe dit op te schalen, zonder de kwaliteit uit het oog te verliezen. Now New Next is gevraagd voor deze maaltijden de huisstijl en verpakkingsconcept te ontwikkelen.

DESIGN
> Positionering
> Huisstijl ontwikkeling
> Begeleiding fotoshoot Mama’s
> Namen voor maaltijden ontwikkelen
> 2D verpakkingsontwerp
> Digitale mockups
> Begeleiding productie verpakkingen
> DTP verpakkingen

DELIVER
Het eindresultaat is een opvallend en vrolijk merk. De Mama’s hebben allen een eigen keuken waarin verschillende maaltijden vallen. De maaltijden hebben een grappige naam. Een gedurfd merk dat past binnen de huidige tijd.

EXECUTED BY:
Roel Vink, Rianne Kee, Elian van Dijk

IN CO-OPERATION WITH:
Joost la Housse, Floris Hülsmann, Dave Weij

Contactinformatie

Stuur ons een bericht

Scroll naar top