DEFINE
Amalthea, de grootste leverancier van (half) harde geitenkaas aan Retail, heeft besloten een eigen merk te ontwikkelen. Door een nieuwe gepatenteerde productietechniek, CleardMilk, is Amalthea in staat een brede range geitenkaas producten te ontwikkelen zoals bijvoorbeeld Griekse yoghurt en mozzarella. Deze producten wil Amalthea onder haar eigen merk op de markt brengen. Now New Next is gevraagd dit merk te positioneren en de huisstijl en verpakkingen te ontwerpen.
DESIGN
> Concurrentieanalyse
> Positionering
> Huisstijl ontwikkeling
> 2D verpakkingsontwerp
> Brandbook
> Digitale mockups
> DTP verpakkingen
DELIVER
Een nieuw geitenkaas merk Amalthea met een frisse uitstraling. Vele producten zijn uitgewerkt als digitale mockup en van 20 producten is het verpakkingsontwerp uitgewerkt tot drukklaar bestand.
EXECUTED BY:
Elian van Dijk, Rianne Kee
IN CO-OPERATION WITH:
Michael Hulst, Stefan Tervoort