Unravel Research kijkt in het brein om marketing effectiever te maken. Door neuromarketing technologieën te combineren kunnen we de effectiviteit van jouw winkel, reclame, product, website en communicatie voorspellen en vergroten.
Een koopbeslissing vindt plaats in een halve seconde. Wij meten die halve seconde. In die korte tijdsspanne bepaalt het intuïtieve brein of een product de moeite waard is. Het maakt hierbij drie razendsnelle beslissingen:
1. Aandacht: het oog wordt naar het product getrokken
2. Merkherkenning: het merk wordt herkend
3. Koopactivatie: klant voelt verlangen om te kopen
Elke stap verloopt automatisch. Je kunt er niet naar vragen. Wil je de succespotentie van een nieuw product of verfrist verpakkingsdesign meten? Neuromarketing onderzoek met Eye Tracking en EEG vormt de enige combinatie van methoden die per stap het succes in kaart brengt met duidelijke kwantitatieve data. Zelf ook expert worden in neuromarketing? Verhoog je marketing impact met evidence based insights met de online neuromarketing trainingen van Unravel Research.
Krijg tot en met dinsdag 30 april 50% korting op de training van Unravel Research!
Altijd al meer willen leren over hoe je menselijk gedrag kunt sturen? Dan is dit je kans! De trainingen over neuromarketing en gedragsbeïnvloeding van onze partner Unravel Research zijn nu tijdelijk met 50% koningsdag-korting te verkrijgen. Van ‘de psychologie van copywriting’ tot ‘nudging’ & ‘retail psychologie’. De korting geldt slechts drie dagen, dus check snel welke training jij wilt volgen. Inclusief levenslange toegang!
Over Unravel Research
Unravel Research kijkt in het brein om marketing effectiever te maken. Door neuromarketing technologieën te combineren kunnen we de effectiviteit van jouw winkel, reclame, product, website en communicatie voorspellen en vergroten.