Nieuws
Nieuws
Du pain, du vin, du ….
Vanaf het ontstaan heeft Boursin zich opvallend in de markt gezet. Kwalitatieve, lekkere roomkaas met kruiden maken en goede marketing voeren. Ook nu is de marketing goed doorgevoerd. De vorm is hetzelfde gebleven met een aangepast, maar nog goed herkenbaar, logo. Een Boursin-kenmerk is op ieder contactpunt van de gebruiker met het product te vinden.
Empack Magazine – Duurzame dorstlesser?
Je staat op een warme zomermiddag voor het waterschap in de supermarkt, maar welke verpakking moet je nu kiezen? Het goedkope multipack op de onderste plank, een pak, het flesje voorzien van een surprise ei, een blikje of toch die luxe glazen fles. Lees hier de column van Rob van Wezel, student Food Innovation
Tray to tray rPET
FINALIST Tray to tray rPET by Hordijk Verpakkingen Following the PET bottle-to-bottle trail, the tray-to-tray world is also making progress in (semi) closed loop material recycling
In gesprek met
Niets missen?
Schrijf je in voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws en ontwikkelingen rondom Empack.