Samen beter eten bereikbaar maken, voor iedereen. Dat is waar Albert Heijn voor staat. We willen met elkaar de wereld beter achterlaten. Dat doen we bijvoorbeeld door voortdurend te kijken hoe we minder of beter verpakkingsmateriaal kunnen gebruiken. Onze ambitie is om in 2025 de eigen-merkverpakkingen 100% recyclebaar te maken en 20 miljoen kilo minder verpakkingsmateriaal te realiseren ten opzichte van 2018. Elke dag zetten we stappen groot en klein om deze ambitie te realiseren. Daarbij nemen we allerlei factoren mee, zoals recyclebaarheid, milieu-impact, zwerfafvalgevoeligheid, maar ook houdbaarheid en of de verpakking voldoende beschermt tijdens transport.
Marion Beugelsdijk
Marion heeft als achtergrond industrieel product ontwerpen en zit al meer dan 25 jaar in het verpakkings vak waarvan de laatste 6,5 jaar als verpakkings expert bij de Albert Heijn. Met haar ervaring bij SaraLee, JDE, Organon, United Biscuits en Honig werkt ze met haar team aan het verduurzamen van het gehele assortiment eigenmerk artikelen.
Ga naar spreker »