De NL Packaging Awards worden jaarlijks uitgereikt aan bedrijven die uitblinken in innovatie, creativiteit, techniek en ondernemerschap. Dé vakprijs voor de verpakkingsbranche. De winnaars van de NL Packaging Awards 2020 zijn zojuist online en coronaproof bekendgemaakt en niet zoals de afgelopen vier edities met een groots gala. OD designstudio viel maar liefst drie keer in de prijzen, gevolgd door Millford Brand ID dat drie keer runner-up werd. Guts&Glorious en Smurfit Kappa wonnen elk één keer en werden één keer runner-up.
Private Label
- OD designstudio met Jumbo-zuivel
- Runner-up: Millford met AH biologische thee
Drankverpakking Alcoholisch
- VBAT | Superunion met Heineken cans
- Runner-up: Bowler & Kimchi met Poesiat & Kater-bierblikken
Point of Sale
- Smurfit Kappa Zedek met Hak-palletdisplay
De jury vond het verschil tussen de winnaar en de rest te groot om een runner-up aan te wijzen.
Non-Food
- Guts&Glorious met Bruynzeel
- Runner-up: Hema met Summer Inflatables
Duurzaamheid
- Pack-It met SophieGreen
- Runner-up: Schoeller Allibert met BaYoPal Individuele verpakking
Food Vers
- OD designstudio | Flex/design met Moyo
- Runner-up: Guts&Glorious met Johannes
Beauty & Personal Care
- Naïf Natural Skincare met de zonnebrandcrème
- Runner-up: Millford Brand ID met Etos skin care
Promotionele Verpakkingen
- The Box met dropblik Klepper en Klepper
- Runner-up: ProudDesign met Hoop Oudt Heyn 525
Innovatie Techniek
- Budelpack met Copacking on demand
- Runner-up: LabelSaver
Innovatie Verpakkingen en Materialen
- Eurotrol met CueSee Ringe
- Runner-up: Coca-Cola European Partners NL met Keelclip
Food Houdbaar
- OD designstudio met Van Strien Banketbakkers
- Runner-up: Millford Brand ID met AH Mexicaans
Webretail
- Bunzl Retail & Industry met EcoCoolBox
- Runner-up: Smurfit Kappa MNL Golfkarton met Hunkemöller